Od počátku svého zapojení na literárních a publicistických serverech, a v různých oblastech polygrafického průmyslu, tj. přibližně od roku 1996, jsem postupně rozvíjel vlastní pojetí UX na podporu firemních nebo zájmových projektů. Podstata mého UX spočívala v přitahování pozornosti a rozvíjení komunikace na straně uživatelské obce s využitím dovedností, které se liší případ od případu. User Experience Publicity nedokážu připodobnit k žádnému ze zavedených pojmů ve firemním marketingu, jedná se o můj vlastní směr. Přemýšlel jsem, snažil se, ale dodnes, ani po dvaceti sedmi letech pokusů o definici, protože stále o tom občas přemýšlím, netuším, jak UXP svázat pomocí pravidel a odprezentovat jinak, než popisem případových studií z minulosti. V podstatě jsem jako vypravěč a grafik vytvářel trochu jiné komenty, ilustrace a drobné příběhy ve virtuálním prostředí a dosahoval zvýšeného zájmu veřejnosti, a to důsledně bez ambicí na vlastní sebeprosazování, jako bezejmenný šotek, jehož jméno je pokud možno Nikdo a svoje ego, i když bojovné, používá pro dobrou věc, ve prospěch jiných nebo těch, kteří mají nebo chtějí jméno mít.